Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- Ruime kennis van gebruik van huisstijl en toepassing van PR
- Kennis van relevante kantoorautomatisering
- Goed kunnen plannen en organiseren
- Communicatief vaardig binnen de organisatie en naar externe relaties en klanten
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
- Vasthoudend, overtuigend en accuraat
- Empathisch vermogen en organisatorische sensitiviteit
Wat krijg je?
- €3.180 - €4.663 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- Bonusregeling van maximaal 10% van het jaarsalaris
- 32 tot 40-urige werkweek
- 31,5 vakantiedagen
- Opleidingsbudget en ruime opleidingsmogelijkheden
- Een uitstekende pensioenvoorziening, via ABP
- Thuiswerkmogelijkheden en een ingerichte thuiswerkplek
- NS Business Card waarmee je eerste klas kunt reizen
- Laptop en iPhone
- Gratis toegang bij Eindhovengym of verrekening factuur eigen sportschool
Wat doe je?
- 45% Agenda en mailbox beheren
- 10% Vergaderingen voorbereiden en uitwerken/notuleren
- 10% Vergaderingen Raad van Commissarissen coördineren
- 25% Communicatie verzorgen en als aanspreekpunt bij in- en externe vragen dienen
- 10% Administratieve werkzaamheden uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Michiel van ’t Hoff
Interim Recruiter
Vacature
Als Directie Assistent bij Ennatuurlijk ben je verantwoordelijk voor de algehele ondersteuning van twee directieleden, voor wie je de agenda en mailbox beheert. Dit gaat niet alleen om het inplannen van afspraken, maar ook om het behouden van overzicht, het helpen met prioriteren en het inplannen van rustmomenten. Ook ondersteun je soms interimmers of senior managers. Bij afwezigheid van je collega-secretaresse binnen het Directiesecretariaat neem je haar taken over en zorg je dat de ondersteuning van de directieleden gewaarborgd blijft.
Daarnaast speel je een cruciale rol in de coördinatie van de Raad van Commissarissen vergaderingen en in het voorbereiden en notuleren van Directievergaderingen. Je zorgt voor het afhandelen van correspondentie en bent het aanspreekpunt voor zowel in- als externe vragen, die doorgaans via de mail binnenkomen. Jij signaleert deze vragen en prioriteert deze. Tenslotte voer je administratieve werkzaamheden uit, zoals het goedkeuren van facturen en het verzorgen van ondertekeningen.
In deze functie maak je deel uit van het Directiesecretariaat, dat onderdeel is van het Directieteam dat uit vier Directeuren bestaat. Het Secretariaat bestaat inclusief jou uit twee Directie Assistentes, die ieder twee directieleden ondersteunen.
Als je het leuk vindt om ondersteunend werk te verrichten en de balans in de agenda van twee directieleden te bewaken, en je het niet erg vindt om te werken in een soms hectische omgeving waar elke dag anders is, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag op kantoor heb je veel interactie en help je collega's met het plannen van vergaderingen en agendapunten. Tijdens een thuiswerkdag vind je de rust om specifieke zaken uit te werken.
Op een minder leuke werkdag heb je ofwel te maken met een overvloed aan onverwachte werkzaamheden, of juist een rustige dag met weinig variatie in je taken.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Vergaderingen voorbereiden
- Directievergadering
- Teamoverleg met afdeling Operations
- Vragen beantwoorden
- Agenda en mailbox beheren
- Actiepunten opvolgen
-
- Lunch
- Vergaderingen uitwerken
- Een-op-een met leidinggevende
- Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Agenda en mailbox beheren
-
- Lunch
- Agenda en mailbox beheren
- Correspondentie verzorgen
- Stukken vergaderingen verzamelen
- Vragen beantwoorden
- Contact met Directeur
-
- Lunch
- Correspondentie verzorgen
- Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Vragen beantwoorden
- Agenda en mailbox beheren
- Agenda en mailbox beheren
-
- Lunch
- Medewerkersbijeenkomst bijwonen
- Vergaderingen voorbereiden
- Agenda en mailbox beheren
- Vragen beantwoorden
- Contact met Directeur
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
De wereld verandert voortdurend, wat betekent dat er steeds nieuwe uitdagingen en kansen zijn. Je groeipad staat niet vast, maar werk zelf actief aan je ontwikkeling en loopbaan en neem je eigen verantwoordelijkheid en regie. Dit kan je doen door individuele studies en trainingen te volgen, gebruik te maken van het online leerplatform ENN-Vooruit! voor het volgen van online trainingen en cursussen en/of door deel te nemen aan workshops, trainingen of inspiratiesessies die zeer regelmatig worden georganiseerd.
Werken bij Ennatuurlijk
Wij zijn Ennatuurlijk. Wij leveren verwarming, warm water en verkoeling aan ruim 85.000 consumenten en zakelijke klanten. Dat doen we door gebouwen, wijken en buurten te koppelen aan lokale, duurzamere warmtebronnen. Warmte en koude uit de buurt, voor de buurt dus. Van aardwarmte tot warmte uit de industrie. Soms is deze warmte en koude al heel duurzaam, soms wordt daar nog hard aan gewerkt. Ennatuurlijk helpt de klant om klaar te zijn voor de toekomst.
- Hoofdkantoor in Eindhoven en een vestiging in Steenwijk
- 200 medewerkers in Nederland
- 33% / 67%
- Gem. leeftijd 43 jaar
- Thuiswerkmogelijkheden
- Casual