Directie Assistent

Vacature gesloten

Directie Assistent

Ennatuurlijk Eindhoven

Wat is vereist?

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Ruime kennis van gebruik van huisstijl en toepassing van PR
  • Kennis van relevante kantoorautomatisering
  • Goed kunnen plannen en organiseren
  • Communicatief vaardig binnen de organisatie en naar externe relaties en klanten
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
  • Vasthoudend, overtuigend en accuraat
  • Empathisch vermogen en organisatorische sensitiviteit

Wat krijg je?

  • €3.180 - €4.663 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • Bonusregeling van maximaal 10% van het jaarsalaris
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 31,5 vakantiedagen
  • Opleidingsbudget en ruime opleidingsmogelijkheden
  • Een uitstekende pensioenvoorziening, via ABP
  • Thuiswerkmogelijkheden en een ingerichte thuiswerkplek
  • NS Business Card waarmee je eerste klas kunt reizen
  • Laptop en iPhone
  • Gratis toegang bij Eindhovengym of verrekening factuur eigen sportschool

Wat doe je?

  • 45% Agenda en mailbox beheren
  • 10% Vergaderingen voorbereiden en uitwerken/notuleren
  • 10% Vergaderingen Raad van Commissarissen coördineren
  • 25% Communicatie verzorgen en als aanspreekpunt bij in- en externe vragen dienen
  • 10% Administratieve werkzaamheden uitvoeren

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Vacature

Als Directie Assistent bij Ennatuurlijk ben je verantwoordelijk voor de algehele ondersteuning van twee directieleden, voor wie je de agenda en mailbox beheert. Dit gaat niet alleen om het inplannen van afspraken, maar ook om het behouden van overzicht, het helpen met prioriteren en het inplannen van rustmomenten. Ook ondersteun je soms interimmers of senior managers. Bij afwezigheid van je collega-secretaresse binnen het Directiesecretariaat neem je haar taken over en zorg je dat de ondersteuning van de directieleden gewaarborgd blijft.

Daarnaast speel je een cruciale rol in de coördinatie van de Raad van Commissarissen vergaderingen en in het voorbereiden en notuleren van Directievergaderingen. Je zorgt voor het afhandelen van correspondentie en bent het aanspreekpunt voor zowel in- als externe vragen, die doorgaans via de mail binnenkomen. Jij signaleert deze vragen en prioriteert deze. Tenslotte voer je administratieve werkzaamheden uit, zoals het goedkeuren van facturen en het verzorgen van ondertekeningen.

In deze functie maak je deel uit van het Directiesecretariaat, dat onderdeel is van het Directieteam dat uit vier Directeuren bestaat. Het Secretariaat bestaat inclusief jou uit twee Directie Assistentes, die ieder twee directieleden ondersteunen.

Als je het leuk vindt om ondersteunend werk te verrichten en de balans in de agenda van twee directieleden te bewaken, en je het niet erg vindt om te werken in een soms hectische omgeving waar elke dag anders is, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Directie Assistent

Op een leuke werkdag op kantoor heb je veel interactie en help je collega's met het plannen van vergaderingen en agendapunten. Tijdens een thuiswerkdag vind je de rust om specifieke zaken uit te werken.

Op een minder leuke werkdag heb je ofwel te maken met een overvloed aan onverwachte werkzaamheden, of juist een rustige dag met weinig variatie in je taken.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
    • Vergaderingen uitwerken
    • Een-op-een met leidinggevende
    • Administratieve werkzaamheden uitvoeren
    • Agenda en mailbox beheren
    • Lunch
    • Agenda en mailbox beheren
    • Correspondentie verzorgen
    • Stukken vergaderingen verzamelen
    • Contact met Directeur
    • Lunch
    • Administratieve werkzaamheden uitvoeren
    • Vragen beantwoorden
    • Agenda en mailbox beheren
    • Agenda en mailbox beheren

Voorbeeld uit de praktijk

Je bent bezig met het voorbereiden van de Raad van Commissarissenvergadering en de deadline nadert. Wat doe je?

Je begint met het inplannen van alle agendapunten en het actief achterhalen van de benodigde stukken. Naarmate de vergaderdatum dichterbij komt, vergt dit een goed aanpassingsvermogen en strategisch denken, met mogelijk schuiven, prioriteren en aanpassen van de agenda.

Soms is het een uitdaging om de onderwerpen binnen de vastgestelde tijd te verdelen. Dit kan betekenen dat je moet overwegen de vergadering te verlengen, of, als het echt niet werkt, een leidinggevende of directielid in te schakelen. Jouw taak is om ervoor te zorgen dat alles soepel en efficiënt verloopt.

Groeipad

De wereld verandert voortdurend, wat betekent dat er steeds nieuwe uitdagingen en kansen zijn. Je groeipad staat niet vast, maar werk zelf actief aan je ontwikkeling en loopbaan en neem je eigen verantwoordelijkheid en regie. Dit kan je doen door individuele studies en trainingen te volgen, gebruik te maken van het online leerplatform ENN-Vooruit! voor het volgen van online trainingen en cursussen en/of door deel te nemen aan workshops, trainingen of inspiratiesessies die zeer regelmatig worden georganiseerd.

Medior Directie Assistent
Senior Directie Assistent

Werken bij Ennatuurlijk

Wij zijn Ennatuurlijk. Wij leveren verwarming, warm water en verkoeling aan ruim 85.000 consumenten en zakelijke klanten. Dat doen we door gebouwen, wijken en buurten te koppelen aan lokale, duurzamere warmtebronnen. Warmte en koude uit de buurt, voor de buurt dus. Van aardwarmte tot warmte uit de industrie. Soms is deze warmte en koude al heel duurzaam, soms wordt daar nog hard aan gewerkt. Ennatuurlijk helpt de klant om klaar te zijn voor de toekomst.

  • Hoofdkantoor in Eindhoven en een vestiging in Steenwijk
  • 200 medewerkers in Nederland
  • 33% / 67%
  • Gem. leeftijd 43 jaar
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Casual

Collega's

Foto van medewerker Tina Dijkhuizen
Foto van medewerker Richard Hermans
Foto van medewerker Max van der Spek
Foto van medewerker Emmy Verkuijlen
Foto van medewerker Wouter
Foto van medewerker Danislava Yordanova

Tina Dijkhuizen (27) - Projectleider junior, Afdeling Realisatie

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Vanuit mijn studie Technische Natuurkunde was ik geïnteresseerd geraakt in duurzame energie. Bij Ennatuurlijk kan ik mij inzetten om de gebouwde omgeving van Nederland te voorzien van steeds duurzamere warmte. De vrijheid die je hier krijgt bevestigd voor mij dat ik hier echt op mijn plek zit!

Wat heb je gestudeerd?
Technische Natuurkunde aan Fontys Hogeschool Eindhoven

Wat doe je in je vrije tijd?
CrossFit, wandelen in de natuur, werken in de tuin en reizen

Richard Hermans (33) - HR Officer, HR-afdeling

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik wil graag iets toevoegen aan de verduurzaming van Nederland en bij Ennatuurlijk heb ik het idee dat ik dit kan doen. In combinatie met de ontwikkelingsmogelijkheden binnen Ennatuurlijk is dit voor mij de ideale stap in mijn loopbaan.

Wat heb je gestudeerd?
Master Rechtsgeleerdheid (Accent arbeidsrecht)

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten (voetbal, hardlopen, wielrennen)

Max van der Spek (28) - Project Engineer, Afdeling Engineering

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Het sprak mij aan dat het een relatief klein bedrijf is met ongeveer 200 medewerkers, maar toch enorm veel impact maakt en veel gave projecten realiseert. Ik was dus erg enthousiast om hier onderdeel van te zijn!

Wat heb je gestudeerd?
HBO Bachelor Technische Natuurkunde

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik sport heel graag, maar ga nog liever leuke dingen doen met mijn vriendin en vrienden

Emmy Verkuijlen (41) - Business Intelligence Analist voor de afdeling IT

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Bij Ennatuurlijk is er veel te doen op datagebied en dat geeft veel mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen. Daarnaast trok de informele sfeer mij aan. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook altijd ruimte voor een praatje en gezelligheid.

Wat heb je gestudeerd?
Bachelor International Business en Master Marketing Management aan Universiteit van Tilburg

Wat doe je in je vrije tijd?
Klussen in mijn eigen huis, bootcamp, escape rooms en gezelligheid met vrienden en familie

Wouter (31) - Senior Incasso Medewerker, Klantenservice & Incasso

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na mijn studie bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg was ik op zoek naar een leuke baan. Bij Ennatuurlijk kon ik mijn liefde voor cijfertjes combineren met het helpen van mensen via klantcontact. Daarbij is het leuk om bij een bedrijf te werken dat bijdraagt aan de verduurzaming van Nederland.

Wat heb je gestudeerd?
Bedrijfseconomie

Wat doe je in je vrije tijd?
Terrasje pakken

Danislava Yordanova - Financial Controller

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Duurzaamheid is heel belangrijk voor mij. Ik was langere tijd op zoek naar een bedrijf, die stappen maakt in het verduurzamen van Nederland. Toen ik de vacature bij Ennatuurlijk zag, was ik meteen enthousiast. Daarnaast de informele en gezellige sfeer binnen het bedrijf en de EnnFun uitjes maken het plaatje compleet.

Wat heb je gestudeerd?
HBO Accountancy

Wat doe je in je vrije tijd?
Fietsen, uiteten, borrelen, koken, leuke dingen met mijn zoon

Sollicitatieproces

Je verstuurt je cv en motivatiebrief, daarna wordt er gekeken of er een match is
Kennismakingsgesprek om te kijken of het klikt
Tweede gesprek i.c.m. casus en assessment en ontmoeten van (een deel van) toekomstige collega's
Als we voelen dat we een goede combi zijn, dan gaan we samen praten over je contract. Als we het contract gaan tekenen vragen we je om een VOG
Warm welkom bij Ennatuurlijk. We heten je warm welkom en zorgen voor een fijne inwerkperiode

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven